ZigaForm version 5.5.1

Toggle menu

افزایش قیمت بیت کوین

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

پربازدیدترین محصولات در فاراکوین

عضویت در خبرنامه

افزایش قیمت بیت کوین ممکن است برای 1000 روز آینده ادامه داشته باشد، و سال 2020 به سالی با بهترین میانگین قیمت بیت کوین تبدیل شود. (تاریخ انتشار خبر)
تاکنون، ارزش بیت کوین در سال 2020 بیشتر از هر سال دیگری بوده است و داده های پیشین نشان می دهند که افزایش قیمت آن، در 19 ماه آینده ادامه خواهد داشت.
داده های آپلود شده در توییتر توسط جیمز تودارو در 21 فوریه (3 اسفند) نشان می دهد که با توجه به میانگین وزنی- حجمی قیمت ،2020 تاکنون، بهترین سال برای بیت کوین بوده است.
براساس محاسبات تودارو ، میانگین وزنی- حجمی برای بیت کوین در سال 2020 برابر با 9.120 دلار خواهد بود. این در حالی است که در سال 2017 که بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی به مبلغ 20000 دلار رسید ، میانگین وزنی-حجمی برای آن سال 6.125 دلار بود. در سال 2018 نیز این مقدار 7.657 دلار بود.
سال 2019 موفق ترین سال در قیمت های لحظه ای بود، در حالی که از لحاظ میانگین وزنی – حجمی، کمی پایین تر از سال 2018 بود.

متوسط قیمت بیت کوین. منبع: جیمز تودارو/ توییتر
متوسط قیمت بیت کوین. منبع: جیمز تودارو/ توییتر

 

تودارو اعلام می کند که سرمایه ای که در سال های گذشته به بیت کوین تبدیل شده است (بر اساس دلار امریکا) در سال 2020 سودآور خواهند بود.
در نمودار زیر، داده ها نشان می دهند که در یک و سال و نیم آینده، چشم انداز بسیار روشن و موفقی در انتظار بیت کوین است.

 

نمودار نرخ رشد بیت کوین
نمودار نرخ رشد بیت کوین

براساس دو نمودار قبل، قیمت کف و سقف بیت کوین پیرامون 29خرداد ماه ( 18 ماه می تاریخ نصف شدن تعداد بیت کوین های قابل استخراج ) به نسبت تقریبا مساوی نوسان می کند. اگر این روابط به همین صورت پیش برود، 570 روز آینده شاهد رشد پی در پی بیت کوین خواهیم بود، در حالی که بیشترین نرخ رشد به ماه سپتامبر 2021 خواهد رسید .

به اشتراک گذاری این مطلب

Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
اگر این خبر برای شما مفید بود

لطفا با نظر دادن ما را در بهتر کردن مطالب یاری کنید.

محصولات

خدمات

FARACOIN-LOGO-Footer-min

فاراکوین با اتکا به تیم متخصصین و مشاورین مجرب و کاردان خود به عنوان یک مرجع تخصصی عرضه تجهیزات سخت افزاری استخراج ارز های دیجیتال، علاوه بر واردات طیف وسیعی از این تجهیزات، بطور رسمی و در چارچوب قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، مجموعه کاملی از خدمات و راهکارهای جامع و به روز را در این حوزه ارائه می نماید فاراکوین از نخستین گام های سرمایه گذاری و خرید ماینر از طریق مشاوره های مالی و فنی، تا آخرین گام های استخراج بیت کوین با نصب، راه اندازی و پشتیبانی فارم همواره همراه شما خواهد بود.

نماد اعتماد خرید ایمن و درگاه پرداختی مطمئن

           

شبکه های اجتماعی فاراکوین

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای شرکت فاراتجارت توسعه آتی محفوظ می باشد.